loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 407 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

Flash Video Converter Factory Pro 2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای فلش

امروزه اکثر کاربران از دنیای اینترنت جهت جستجوی مطالب، مشاهده ویدئوها و گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند که به جرات می توان گفت مبحث نمایش آنلاین فیلم و کلیپ از مهمترین و تاثیر گذارترین بخش ها می باشد. وب سایت های گوناگونی از قبیل YouTube، Hulu، Google Video، Yahoo! Video در زمینه نمایش آنلاین کلیپ به کاربران خدمات عرضه می نمایند. به طور عموم نمایش ویدئوهای اینترنتی با فرمت های رایج فلش همچون FLV، SWF، F4V، MP4 و ... صورت می گیرد.

Flash Video Converter Factory Pro نرم افزار متفاوتی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با قدرت به تبدیل فرمتهای فلش بپردازید. یک نرم افزار تبدیل فرمت فایل که این قابلیت را دارد تا با سرعت بالا تمام فرمت های رایج ویدئویی را به یک ویدئو فلش با کیفیت تبدیل نمایید. نرم افزار Flash Video Converter Factory Pro از فرمت های مهم AVI، MP4، DAT، MPG، MPEG، H.264، NSV، VOB، MOV، FLV، MKV، TS، DV، SWF، F4V، WMV، ASF، 3GP، 3G2 پشتیبانی می نماید. پس اگر شما هم قصد قرار دادن کلیپ تصویری بروی اینترت را دارید می توانید از نرم افزار معرفی شده توسط سایت جعبه دانلود جهت تبدیل آن به فرمت فلش استفاده نمایید.

رامین بازدید : 379 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Flash Player v11.3.300.265 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

رامین بازدید : 260 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بروز رسانی و نصب درایورهای کامپیوتر با دانلود Driver Checker 2.7.5

با دانلود رایگان Driver Checker میتواند قطعات اصلی و غیره اصلی سیستم خود را  مانند درایورهای ویدیو، صدا، چاپگر، مانیتور، سی دی و دی وی دی، Wifi ، شبکه، مودم، وب کم و …بررسی نمایید، قطعاتی که نصب نشده است مشاهده نمایید و با یک کلیک درایور های نصب نشده را توسط این برنامه از اینترنت دانلود و نصب کنید. همچنان این نرم افزار کمکتان میکنید تا درصورتی که نسخه جدیدی از درایور شما در اینترنت موجود باشد نسخه درایورهای سیستم خود را ارتقاء بخشید.

برای دانلود رایگان نرم افزار Driver Checker و مشاهده لیست کاملی از درایورهای که این نرم افزار میتواند نصب نمایید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

رامین بازدید : 332 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت انواع فایل ها

امروزه به دلیل استفاده از کامپیوتر در اکثر امور روزمره و پرکاربرد بودن انواع مختلف فایل ها مانند کتاب های الکترونیکی، اسناد ادارای و فایل های تصویری، ممکن است اغلب کاربران در مواردی به تبدیل فرمت بین انواع این فایل ها نیاز داشته باشند. All File to All File Converter 3000 نرم افزاری است که امکانی را برای شما فراهم می کند تا به راحتی قادر به تبدیل فرمت بین فایل هایی مانند فایل های پی دی اف، ورد، اکسل، پاورپوینت، اچ تی ام ال، JPEG, GIF, TIFF، فایل های متنی و ویدئو های فلش باشید. توسط این نرم افزار بسیار مفید شما قادر خواهید بود تا فایل ها را بصورت گروهی، با سرعت بالا و کیفیت خروجی عالی تغییر فرمت دهید.

این نرم افزار از اغلب فرمت ها مانند pdf, doc, docx, docm, xls, xlsm, xlsx, ppt, pptx, pptm, txt, rtf, htm, html, url, jpg, jpeg, tga, bmp, rle, png, emf, wmf, gif, tif, flv, swf و ... پشتیبانی می کند.

رامین بازدید : 275 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

با EarthDesk 5.0 کره زمین را به دسکتاپ خود بیاورد !

اگر به دنبال تجربه یک دسکتاپ زیبا و متنوع هستید قطعا نرم افزار EarthDesk کمک بسیاری به شما خواهد کرد . با استفاده از این برنامه می توانید کره زمین را به دسکتاپ خود دعوت کرده و هنگام کار با کامپیوتر خود از تماشای آن لذت ببرید . این برنامه از ویژگی های بسیاری برخوردار است که با استفاده از آنها می توانید تصاویری که به عنوان کاغذ دیواری استفاده می شوند را طبیعی تر سازید . به طور مثال نمایش ابرها و یا روشنایی روز و شب در کره زمین می تواند جلوه ای خاص را به تصاویر کره زمین ببخشد . حال این موضوع زمانی زیبایی بیشتری را به خود می بیند که با گذر زمان ، همانند جهان واقع ، روز و شب را به تصویر بکشاند . همچنین این برنامه با دارا بودن اطلاعات اطلس جغرافیایی ، جزئیات مربوط به هر منطقه را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهد . با پشتیبانی از بیش از ۱۰،۰۰۰ شهر دنیا ، بیشتر شهرهای بزرگ ایران را نیز در بر گرفته است . شما می توانید شهر مورد علاقه خود را در مرکز بک گراند قرار دهید و با تماشای آن در حالات مختلف لذت ببرید .

رامین بازدید : 273 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Cyberlink PowerDirector Ultra64 v10.0 - لذت ویرایش فیلم ها

همان طور که می دانیم اکثر شرکت های نرم افزاری همیشه سعی می کنند در پایان یک سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. شرکت بسیار معروف CyberLink هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت زیادی را پیدا کرده است ، باز هم با ارائه نسخه ی جدیدی از یکی از ساخته های خود قصد افزایش مشتریان و کاربران را دارد.PowerDirector یکی از ساخته های CyberLink به شمار می رود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 16,865
  • بازدید کلی : 123,871