loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 407 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

Flash Video Converter Factory Pro 2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای فلش

امروزه اکثر کاربران از دنیای اینترنت جهت جستجوی مطالب، مشاهده ویدئوها و گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند که به جرات می توان گفت مبحث نمایش آنلاین فیلم و کلیپ از مهمترین و تاثیر گذارترین بخش ها می باشد. وب سایت های گوناگونی از قبیل YouTube، Hulu، Google Video، Yahoo! Video در زمینه نمایش آنلاین کلیپ به کاربران خدمات عرضه می نمایند. به طور عموم نمایش ویدئوهای اینترنتی با فرمت های رایج فلش همچون FLV، SWF، F4V، MP4 و ... صورت می گیرد.

Flash Video Converter Factory Pro نرم افزار متفاوتی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با قدرت به تبدیل فرمتهای فلش بپردازید. یک نرم افزار تبدیل فرمت فایل که این قابلیت را دارد تا با سرعت بالا تمام فرمت های رایج ویدئویی را به یک ویدئو فلش با کیفیت تبدیل نمایید. نرم افزار Flash Video Converter Factory Pro از فرمت های مهم AVI، MP4، DAT، MPG، MPEG، H.264، NSV، VOB، MOV، FLV، MKV، TS، DV، SWF، F4V، WMV، ASF، 3GP، 3G2 پشتیبانی می نماید. پس اگر شما هم قصد قرار دادن کلیپ تصویری بروی اینترت را دارید می توانید از نرم افزار معرفی شده توسط سایت جعبه دانلود جهت تبدیل آن به فرمت فلش استفاده نمایید.

رامین بازدید : 655 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان نرم افزار ساخت بنر متحرک و انیمیشن Gif Movie Gear 4.23

امروزه ساخت تصاویر متحرک یکی از سرگرمی ها و همچنین برای دارندگان وب سایت ها شاید در زمره مهمترین کارها باشد. زیرا برای معرفی وب سایت ها امروزه بیشترین مورد استفاده بر روی بنرها و تصاویر کوچک متحرک متمرکز شده است. در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که در این زمینه و ساخت تصاویر انمیشن ساده و متحرک بسیار به شما کمک می کند.

GIF Movie Gear نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید عکس های متحرک را به صورت انیمیشن در فرمت GIF ایجاد کنید. معولا جهت ساخت بنرهای تبلیغاتی و یا ساخت تصاویر متحرک از این نوع فرمت عکس متحرک استفاده می شود. حتی از این نرم افزار می توان برای ساخت انیمیشن های کوتاه کارتونی نیز استفاده کرد. کافیست شما نقاشی و یا تصاویر را در برنامه وارد کنید و آن ها را به صورت GIF ذخیره سازی کنید.  این نرم افزار با قابلیت هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد می تواند تعداد زیادی عکس را نیز در فریم های تصویر قرار دهد.

رامین بازدید : 283 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی قمار سرنوشت

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "قمار سرنوشت" را برای تلفن همراه شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از مطالعه این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

رامین بازدید : 229 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

رامین بازدید : 533 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ اصلی یورو ۲۰۱۲ و تیتراژ برنامه جام چهاردهم

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ یا یورو ۲۰۱۲ در تاریخ ۸ ژوئن تا ۱ ژوئیه سال ۲۰۱۲ و در کشورهای لهستان و اوکراین برگزار شد.این سومین دوره از مسابقات یورو بود که بطور مشترک توسط دو کشور میزبانی شد. پیش از آن در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ (بلژیک و هلند) و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ (اتریش و سوئیس) میزبان بطور مشترک از دو کشور بود. در مجموع ۱۶ تیم در این دوره حضور داشتند. لهستان و اوکراین به‌عنوان میزبان در مسابقات حضور داشتند؛ ۱۴ تیم باقی‌مانده در بازی‌های مقدماتی انتخاب شدند. اکثر کارشناسان معتقد بودند اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، از بخت بیشتری برای قهرمانی برخوردار است که همین گونه نیز شد . در ادامه می توانید آهنگ اصلی این مسابقات را به همراه تیتراژ برنامه جام چهاردهم از سایت دانلودها دریافت نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 556
  • بازدید ماه : 556
  • بازدید سال : 16,882
  • بازدید کلی : 123,888