loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 610 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (2)

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود از تورنت utorrent v3.0.1

در این پست از سایت یاس دانلود نرم افزاری را در جهت مدیریت فایل های دانلود برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. نرم افزار utorrent نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم در زمینه مدیریت اسان فایل های دانلود می باشد. نرم افزار مدیریت دانلود utorrent یکی از مشتری های بسیار معروف بیت تورنت می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فایل های به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد های تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید.

رامین بازدید : 379 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Flash Player v11.3.300.265 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

رامین بازدید : 488 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

افزایش سرعت اینترنت با نرم افزار NetScream 1.7.25.2011

 امروز نرم افزاری برای شما گذاشتم که سرعت اینترنت شما را به طور محسوسی افزایش می دهد. NetScream 1.7.25.2011 این نرم افزار فوق العاده قدرتمند  قادر است سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد بسیار زیادی بهینه و افزایش دهد و نیازی به ترفند سرعت اینترنت نیست. با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار اینترنت در استفاده از اینترنت ماهواره ای نیز به طور قابل توجهی سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد. منظور از افزایش سرعت اینترنت تنها افزایش سرعت لود نیست، بلکه سرعت بارگذاری و دانلود اطلاعات و همچنین آپلود یا ارسال اطلاعات در رایانه ی شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این نرم افزار هوشمند بوده و به طور خودکار با نوع مودم شما و یا هر راه ارتباطی که با اینترنت داشته باشید تنظیم شده و شروع به بهینه سازی عمل اتصال می نماید و سرعت شما را افزایش می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است سرعت شبکه محلی مرتبط با رایانه ی شما را افزایش دهد. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهمی است و تنظیمات آن سریع و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید و کاربردی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

رامین بازدید : 261 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود گوگل کروم ۲۰ و ۲۱ – Google Chrome 20.0.1132.47 Final

Google Chrome  گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, سون ۷ و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن از مرورگر محبوب گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 16,893
  • بازدید کلی : 123,899