loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 537 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود قالب جدید سایت سیب دانلود SibDownload برای وردپرس

امروز نسخه جدید و اصلی زیبای قالب سایت سیب دانلود SibDownload.com برای وردپرس wordpress فارسی را به شما کاربران عزیز سایت جعبه دانلود تقدیم می کنم. هم اکنون می توانید این پوسته وردپرس سه ستونه مخصوص سایت های دانلود را از سایت جعبه دانلود دریافت نمایید.

رامین بازدید : 351 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

Autodesk 3DS Max Design 2013 - دانلود تری دی مکس 2013

نرم افزار Autodesk 3DS Max 2013 برنامه ای که شاید حتی نیازی به توضیح نیز نداشته باشد. نرم افزار فوق العاده ای که برای ایجاد و طراحی طرح های 3 بعدی و انیمیشن سازی کاربرد دارد و بهترین و بی نظیرترین نرم افزاری است که در این زمینه تولید گشته است. نرم افزار 3D Max 2013 مورد استفاده ی تولید کنندگان بازی های رایانه های(3بعدی)، ایجاد کنندگان جلوه های بصری در فیلم ها و دیگر متخصصان خلاق مشغول به کار در صنعت طراحی 3 بعدی و همچنین معماران و مهندسین عمران و مکانیک می باشد.

مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی از طریق ارتباط این نرم افزار دانلود 3D Max با نرم افزار اتوکد به مهندسین عمران این امکان را داده است تا طرح های خود را قبل از ارایه به صورت 3 بعدی نیز دیده و به صورت کامل بر نمای پایانی کار خود اشراف داشته باشند. ابزار قدرتمند طراحی نرم افزار 3DS Max از دیگر مزیت های عالی این برنامه 3D Max می باشد که آن را از سایر نرم افزار های مشابه متمایز میسازد.

نرم افزار 3DS Max 2013 دارای ابزار قدرتمندی است که شما را قادر خواهد ساخت تا اشکال هندسی فوق العاده ای را در زمان کم و با کیفیت عالی ایجاد نمایید. شما دوستان هم اینک می توانید ویرایش Autodesk 3DS Max Design 2013 Multilanguage این نرم افزار که می باشد و از زبان های مختلفی همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای و چینی پشتیبانی می نماید از وب سایت جعبه دانلود 3D Max Download دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

رامین بازدید : 654 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان نرم افزار ساخت بنر متحرک و انیمیشن Gif Movie Gear 4.23

امروزه ساخت تصاویر متحرک یکی از سرگرمی ها و همچنین برای دارندگان وب سایت ها شاید در زمره مهمترین کارها باشد. زیرا برای معرفی وب سایت ها امروزه بیشترین مورد استفاده بر روی بنرها و تصاویر کوچک متحرک متمرکز شده است. در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که در این زمینه و ساخت تصاویر انمیشن ساده و متحرک بسیار به شما کمک می کند.

GIF Movie Gear نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید عکس های متحرک را به صورت انیمیشن در فرمت GIF ایجاد کنید. معولا جهت ساخت بنرهای تبلیغاتی و یا ساخت تصاویر متحرک از این نوع فرمت عکس متحرک استفاده می شود. حتی از این نرم افزار می توان برای ساخت انیمیشن های کوتاه کارتونی نیز استفاده کرد. کافیست شما نقاشی و یا تصاویر را در برنامه وارد کنید و آن ها را به صورت GIF ذخیره سازی کنید.  این نرم افزار با قابلیت هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد می تواند تعداد زیادی عکس را نیز در فریم های تصویر قرار دهد.

رامین بازدید : 299 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود AVS Photo Editor v2.0 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

بالاخره نسخه ی جدید از نرم افزار ویرایش تصاویر با عنوان AVS Photo Editor منتشر شد تا کاربران دوستدار محصولات شرکت AVS این نرم افزار را هم دانلود کرده و از امکانات آن برای مدیریت و ویرایش تصاویر بهره برداری کنند. ابزاری بسیار کامل و غنی که با پشتیبانی از فرمت های مختلف کار مدیریت تصاویر را به صورت کاملا حرفه ای امکان پذیر می سازد و ویرایش را هم تا حدود زیادی ساده می کند. 

تقریبا تمامی موارد لازم برای ویرایش به صورت نیمه حرفه ای در نرم افزار گنجانده شده تا با استفاده از یک واسط کاربری جذاب که کار با نرم افزار را ساده می کند کاربران بتوانند به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند. AVS Photo Editor مجموعه ای از افکت ها را هم کنار هم جمع کرده تا خروجی تصاویر که قابل تنظیم برای کیفیت است جذاب تر جلوه دهد. حذف نویز موجود در تصایر هم یکی از نکات جالب توجهی است که به راحتی قابل دسترس بوده و می توان با چند کلیک ساده تصاویر را واقعی تر نمایش دهد ؛ سرعت بالا و حجم مناسب نسبت به قابلیت ها هم از نکات و خصوصیات مهم این ابزار تلقی می شود. 

رامین بازدید : 208 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (2)

دانلود Quick Logo Designer v5.0 - نرم افزار خلق لوگوهای حرفه ای

یکی از گزینه هایی که برای موفق تر شدن یک شرکت ، کارخانه یا کمپانی اهمیت دارد استفاده از لوگویی است که نماد و نشانه آن شرکت محسوب می شود. امروزه همه شرکت های معتبر جهان دارای لوگوهایی هستند که بسیاری از افراد آن ها را با لوگو و نشانه اختصاصی می شناسند به همین دلیل هم هست که خلق لوگویی مناسب و در خورنام شرکت اهمیت ویژه ای دارد. Quick Logo Designer نام ابزاری قدرتمند برای همین کار است. 

نرم افزاری که می تواند به سادگی و با کمی سلیقه و دقت لوگوهایی را خلق کند که خروجی های با کیفیتی را به کاربران تحویل دهد. وجود ده ها طرح آماده هم برای ایده برداری و هم برای استفاده از آن ها به عنوان لوگو ، ذخیره سازی به صورت عکس با اندازه و کیفیت دلخواه ، استفاده آسان از نرم افزار برای طراحی ،‌استفاده از انواع Objectها در طراحی و گزینه های دیگر از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شوند.

Quick Logo Designer که نسخه ی جدیدش به تازگی عرضه شده است از واسط گرافیکی جذابی هم بهره می برد که کار را فوق العاده آسان می کند. وجود بیش از پنج هزار نماد و نشانه هم در نرم افزار دستان کاربر را برای انتخاب گزینه های مختلف کاملا باز نگه می دارد و اصلا نیازی به خلق گزینه های جدید نخواهد بود. با توجه به حجمی که نرم افزار دارد آزمایش آن برای بسیاری از کاربران آنقدرها هم مشکل و سخت نخواهد بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 16,825
  • بازدید کلی : 123,831