loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 351 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

Autodesk 3DS Max Design 2013 - دانلود تری دی مکس 2013

نرم افزار Autodesk 3DS Max 2013 برنامه ای که شاید حتی نیازی به توضیح نیز نداشته باشد. نرم افزار فوق العاده ای که برای ایجاد و طراحی طرح های 3 بعدی و انیمیشن سازی کاربرد دارد و بهترین و بی نظیرترین نرم افزاری است که در این زمینه تولید گشته است. نرم افزار 3D Max 2013 مورد استفاده ی تولید کنندگان بازی های رایانه های(3بعدی)، ایجاد کنندگان جلوه های بصری در فیلم ها و دیگر متخصصان خلاق مشغول به کار در صنعت طراحی 3 بعدی و همچنین معماران و مهندسین عمران و مکانیک می باشد.

مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی از طریق ارتباط این نرم افزار دانلود 3D Max با نرم افزار اتوکد به مهندسین عمران این امکان را داده است تا طرح های خود را قبل از ارایه به صورت 3 بعدی نیز دیده و به صورت کامل بر نمای پایانی کار خود اشراف داشته باشند. ابزار قدرتمند طراحی نرم افزار 3DS Max از دیگر مزیت های عالی این برنامه 3D Max می باشد که آن را از سایر نرم افزار های مشابه متمایز میسازد.

نرم افزار 3DS Max 2013 دارای ابزار قدرتمندی است که شما را قادر خواهد ساخت تا اشکال هندسی فوق العاده ای را در زمان کم و با کیفیت عالی ایجاد نمایید. شما دوستان هم اینک می توانید ویرایش Autodesk 3DS Max Design 2013 Multilanguage این نرم افزار که می باشد و از زبان های مختلفی همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای و چینی پشتیبانی می نماید از وب سایت جعبه دانلود 3D Max Download دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

رامین بازدید : 290 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

True Weather Waterfalls 3.2 Android App - نرم افزار نمایش آب و هوا اندروید

True Weather یک اپلیکیشن اندروید نمایش آب و هوا به صورت 3 بعدی می باشد. شما با دارا بودن این اپلیکشن قادر خواهید بود آب و هوای محل زنگی خود را به صورت زیبا و با طرح های مختلفی تماشا کنید و از دانستن آب و هوا و دمای شهر خود لذت ببرید. این نرم افزار اندرویدی نمایش هوا قادر است تا آب و هوای ده روز آینده رو پیشبینی کرده و به شما اطلاع دهد. از امکانات جالب و منحصر به فرد این برنامه Android می توان به نمایش وضیعت ماه، وجود مناطق جنگلی مختلف و از همه جالب تر زمان طلوع و غروب خورشید را نام برد. True Weather قابل نصب بر روی تبلت و گوشی های با سیستم عامل اندروید 2.1 است که تیم دانلود رایگان به صورت کامل آماده دانلود کرده است. این نرم افزار نمایش آب و هوا اندروید از دو ماهواره مختلف برای پیش بینی وضع هوا بهره می برد و می تواند سرعت باد، درجه حرارت و بسیاری دیگر را نشان دهد.

رامین بازدید : 185 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود ویندوز ۸ – شاهکار مایکروسافت

ویندوز ۸ حاصل زحمت سرسخت چندسال شرکت مایکروسافت است!

در تاریخ ۲۹/Feb نسخه آزمایشی Windows 8 در سایت رسمی مایکروسافت برای دانلود قرار گرفت.

ویندوز ۸ نسبت به سایر ویندوز های قبلی از سرعت ، قدرت و گرافیک بالا برخوردار بوده و برای بسیاری کارها بهینه سازی شده است.

سیستم عامل زیبای Windows 8 در زبان های مختلف و در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی آماده دانلود شده و همچنین پسوندشان ISO بوده که برای نصب ویندوز باید ابتدا فایل را بر روی دی وی دی رایت کنید.

برای دانلود رایگان ویندوز ۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رامین بازدید : 260 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بروز رسانی و نصب درایورهای کامپیوتر با دانلود Driver Checker 2.7.5

با دانلود رایگان Driver Checker میتواند قطعات اصلی و غیره اصلی سیستم خود را  مانند درایورهای ویدیو، صدا، چاپگر، مانیتور، سی دی و دی وی دی، Wifi ، شبکه، مودم، وب کم و …بررسی نمایید، قطعاتی که نصب نشده است مشاهده نمایید و با یک کلیک درایور های نصب نشده را توسط این برنامه از اینترنت دانلود و نصب کنید. همچنان این نرم افزار کمکتان میکنید تا درصورتی که نسخه جدیدی از درایور شما در اینترنت موجود باشد نسخه درایورهای سیستم خود را ارتقاء بخشید.

برای دانلود رایگان نرم افزار Driver Checker و مشاهده لیست کاملی از درایورهای که این نرم افزار میتواند نصب نمایید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

رامین بازدید : 206 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Persian Gamer E-Magazine شماره 4 - مجله الکترونیکی بازی

باز هم E3 و باز هم فصل داغ بازی های کامپیوتری، پس از انتشار شماره سوم و استقبال شما عزیزان از این مجله بر آن شدیم تا ویژه نامه ای بزرگ و در خور نام بزرگترین نمایشگاه بازی های کامپیوتری در جهان یعنی Electronic Entertainment Expo برای شما ترتیب دهیم.

رامین بازدید : 192 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 221

عناوین مهم ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 221:

- اعزام موجود زنده به فضا در سه ماه آینده

- جنگ سایبری و کشتار اطلاعات

- گوگل، به وسعت جهان اینترنت

- گوگل موش می‌دواند

- میزبانی جدید برای دکترهای Online

- آخر شاهنامه چه می‌شود؟!

- خطرناک‌ترین بدافزارهای فعلی جهان

- از دست Safe Remove راحت شوید

- قالب‌های استاندارد برای صفحات وب با کمک جداول ترکیبی (قسمت چهارم)

- این بار آش اینترنت شور می‌شود؟

- و …

رامین بازدید : 335 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Knight’s Dash 1.2.3 برای یسیتم عامل ios

Knight’s Dash 1.2.3 یک بازی جذاب و بسیار زیبا بوده که برای دستگاه آیفون و آیپد شرکت اپل طراحی و ساخته شده است. شما در این بازی در نقش یک جنگجوی دلیر و مبارز هستید و می بایست با لشکری از دشمن و سرباز مبارزه کنید و آن ها را از بین ببرید . برای اجرای این بازی زیبا نیازمند سیستم عامل iOS 3.0 و بالاتر می باشید. بازی Knight’s Dash را در ادامه می توانید از وب سایت جعبه دانلود دریافت کنید.

رامین بازدید : 284 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (3)

BTGuard 2.03 محافظت از هک از طریق بلوتوث در سیمبین

BTGuard نام یک نرم افزاری امنیتی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش ۳ و ۵ می باشد که پس از گذشت مدتی از غیرفعال بودن ارتباط بلوتوث آن را خاموش کرده تا از حملات و هک های بلوتوثی در امان باشید . از مزایای دیگر برنامه مصرف کمتر باتری هنگام خاموش بودن بلوتوث است و اگر شما فردی فراموش کار بوده و همیشه یادتان می رود که آن را غیرفعال کنید این برنامه به یاری شما خواهد شتافت.

رامین بازدید : 428 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود انیمیشن سه بعدی Alpha And Omega - داستان آلفا و امگا

کیت و هامفری دو شخصیت کارتونی هستند که در انیمیشنی به نام Alpha And Omega ایفای نقش کرده اند. دو گرگ که جوان که داستان عشقشان موضوع این انیمیشن است ؛ این کارتون بسیار زیبا و جذاب و با کیفیت در سال 2010 عرضه شده و اتفاقا محبوبیتی زیاده را هم کسب کرده است. نمایش به دو صورت دو بعدی و سه بعدی در سینماها باعث شد تا فروش این انیمیشن فوق العاده باشد. موضوع داستان از جایی کلید می خورد که کیت و هامفری از زادگاهشان به جای دیگر منتقل می شوند اما در میانه راه دو گرگ فرار می کنند و در تلاش هستند تا هرچه زودتر به زادگاهشان باز گردند. کیلومترها راه است تا آن ها بتوانند به محل تولدشان بازگردند ؛ هر دو گرگ جوان هستند و هر کدام خصوصیاتی دارند ؛ هامفری شوخ طبع و شیطون و کیت هم فوق العاده منضبط است اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که در نبود این دو سایر گرگ ها به جان هم افتاده اند و حالا هامفری و کیت باید تا اوضاع وخیم تر نشده باز گردند و صلح را برقرار کنند همین موارد باعث می شود اتفاقاتی در طول پخش انیمیشن رخ دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

ما نسخه سه بعدی و با کیفیت Alpha And Omega را آماده کرده ایم. تماشای نسخه سه بعدی فوق العاده هیجان انگیزتر از نسخه دو بعدی خواهد بود. Alpha And Omega 3D 2010 در ادامه مطلب آماده دانلود است تا شما با داشتن یک عدد عینک سه بعدی از جذابیت تماشای این هنرنمایی کمپانی سازنده نهایت لذت را ببرید.

رامین بازدید : 462 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Scania Truck Driving Simulator Extended برای PC

Scania Truck Driving Simulator Extended – آخرین محصول استودیوی بازی سازی SCS Software که در واقع یک شبیه ساز کامل از رانندگی با کامیون های و تریلرهای اسکانیا می باشد . بازی دارای دو بخش متفات است . بخش اول به شما نکات آموزنده برای رانندگی در ترافیک های سنگین و عادی را آموزش می دهد که به Driving School معروف است و تمام حرکات لازم همچون پارک صحیح ، دنده عقب و سایر نکات آموزشی مربط به این کامیون ها را به صورت تست به شما آموزش می دهد . در بخش دوم ، شما می بایست با استفاده از نکاتی که از بخش اول یاد گرفته اید ، با سایر رقبا به مسابقه بپردازید که هیجانی ترین بخش این بازی می باشد ! در این بخش از شما انتظار می رود تا بدون کوچترین خطا ، مسیرهای تعیین شده را به سلامت پشت سربگذارید . اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از کنترل بازی ماشین های سنگین هستید ، این بازی بسیار مناسب خواهد بود .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 486
  • بازدید سال : 16,812
  • بازدید کلی : 123,818