loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 230 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود قسمت بیستم و پنجم ۲۵ سریال راه طولانی ، با کیفیت بالا

دانلود قسمت بیستم و پنجم ۲۵ سریال راه طولانی ، با کیفیت بالا

بازیگران : رضا کیانیان، افسانه بایگان، مهروز ناصرشریف، خاطره حاتمی و شهرزاد کمال زاده

خلاصه داستان : این سریال درباره مردی است که تلاش می‌ کند به هر نحو ممکن خواسته‌ های سه فرزندش را برآورده کند اما به‌ دلیل مشکلات مالی از عهده این امر برنمی‌ آید و تصمیم می‌ گیرد در ازای برعهده گرفتن یک تصادف رانندگی پولی به دست بیاورد اما…

رامین بازدید : 2003 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (1)

تجربه مجازی کار با گوشی‏‌های موبایل

در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. به عنوان مثال منوهای آن را بررسی کنید یا تنظیمات داخلی آن را مشاهده کنید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‌ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‌اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‌های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‌سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‌سازی شده با آن کار کنید.

رامین بازدید : 332 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت انواع فایل ها

امروزه به دلیل استفاده از کامپیوتر در اکثر امور روزمره و پرکاربرد بودن انواع مختلف فایل ها مانند کتاب های الکترونیکی، اسناد ادارای و فایل های تصویری، ممکن است اغلب کاربران در مواردی به تبدیل فرمت بین انواع این فایل ها نیاز داشته باشند. All File to All File Converter 3000 نرم افزاری است که امکانی را برای شما فراهم می کند تا به راحتی قادر به تبدیل فرمت بین فایل هایی مانند فایل های پی دی اف، ورد، اکسل، پاورپوینت، اچ تی ام ال، JPEG, GIF, TIFF، فایل های متنی و ویدئو های فلش باشید. توسط این نرم افزار بسیار مفید شما قادر خواهید بود تا فایل ها را بصورت گروهی، با سرعت بالا و کیفیت خروجی عالی تغییر فرمت دهید.

این نرم افزار از اغلب فرمت ها مانند pdf, doc, docx, docm, xls, xlsm, xlsx, ppt, pptx, pptm, txt, rtf, htm, html, url, jpg, jpeg, tga, bmp, rle, png, emf, wmf, gif, tif, flv, swf و ... پشتیبانی می کند.

رامین بازدید : 275 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

با EarthDesk 5.0 کره زمین را به دسکتاپ خود بیاورد !

اگر به دنبال تجربه یک دسکتاپ زیبا و متنوع هستید قطعا نرم افزار EarthDesk کمک بسیاری به شما خواهد کرد . با استفاده از این برنامه می توانید کره زمین را به دسکتاپ خود دعوت کرده و هنگام کار با کامپیوتر خود از تماشای آن لذت ببرید . این برنامه از ویژگی های بسیاری برخوردار است که با استفاده از آنها می توانید تصاویری که به عنوان کاغذ دیواری استفاده می شوند را طبیعی تر سازید . به طور مثال نمایش ابرها و یا روشنایی روز و شب در کره زمین می تواند جلوه ای خاص را به تصاویر کره زمین ببخشد . حال این موضوع زمانی زیبایی بیشتری را به خود می بیند که با گذر زمان ، همانند جهان واقع ، روز و شب را به تصویر بکشاند . همچنین این برنامه با دارا بودن اطلاعات اطلس جغرافیایی ، جزئیات مربوط به هر منطقه را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهد . با پشتیبانی از بیش از ۱۰،۰۰۰ شهر دنیا ، بیشتر شهرهای بزرگ ایران را نیز در بر گرفته است . شما می توانید شهر مورد علاقه خود را در مرکز بک گراند قرار دهید و با تماشای آن در حالات مختلف لذت ببرید .

رامین بازدید : 739 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی فلش فوتبال سه بعدي

براتون بازي فوتبالي در قالب فلش آوردیم که ميتونين اون رو دانلود کنيد و از بازي کردنش لذت ببريد،در انواع بازي هاي فلشي که من ديدم اين يکي از جذاب ترين فوتبال هاست که هم گرافيک خوب وزيبايي داره و هم تونسته داستان بازي رو خوب پرورش بده و يک محيط واقعي فوتبال به وجود بياره، اميدوارم از اين بازي فوتبال هم لذت ببريد

فوق العاده است فوق العاده مخصوصا که تو اون محيط ساده فلش تونستن همچين فوتبال جذابي رو بسازن

داستان این بازی فلش آنلاین :دراين بازي فوتبال شما ميتونين يکي  از تيمهاي حاظر در جام جهاني فوتبال سال 2010 رو انتخاب کنيد و با اون تيم در جام جهاني شرکت کنيد، بله دقيقا همين اتفاق خواهد افتاد شما ميتونين در مراحل گروهي مسابقات شرکت کنيد و اگر امتيازات کافي رو به دست آوردين به مراحل بالاتر برين و حتي فاتح جام جهاني فوتبال هم بشين!!!! 

بازي فوق العاده زيباست و نونسته در محيط فلش فوتبال رو خيلي خوب پياده سازي کنه ويک ديد از بالا به زمين بازي ميده که خيلي جذاب و دوست داشتنيه

شما ميتوانيد با برنده شدن در جام جهاني و کسب کاپ اون بخش هاي مختلف اين بازي رو آزاد کنيد و ميشه گفت واسه خودش يه پافوتبال فيفاست !!!!

در اين بازي فوتبال آنلاين هر تيم 5 بازيکن داره که سما در هر لحظه نزديکترين بازي کن به توپ هستين،تغيير بازيکن توسط خود سيستم صورت ميگيره اما حکت دادن و پاس کاري و.. در دستان شماست

من که خودم خيلي از اين بازي فوتبالمون خوشم اومده اميدوارم شما هم ازش لذت ببريد.

رامین بازدید : 474 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (4)

دانلود Max Payne III نقد بازی مکس پین سه

مكس پين "Max Payne" يكي از پرطرفدارترين و زيباترين بازي هاي رايانه در تاريخ  و عرصه ي بازي هاي رايانه اي در زمان خود بود كه شركت بسیار معروف بازی سازی راك استار "RockStar Games" نسخه ي سوم از اين بازي فوق العاده زيبا و پرطرفدار را توليد و عرضه نمود. 

میتوان گفت از سبک هایی که در دنیای گیم وجود دارد شوتر یکی از پر مخاطب ترین آنهاست. شوتر به دو دسته ی اول شخص و سوم شخص تقیم میشود والبته بازی هایی هستند که در این دو دسته بسیار معروف ،  والبته از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. یکی از عناوینی که در شوتر های سوم شخص بسیار معروف و محبوب است عنوان مکس پین است. این بازی اولین بار توسط استدیو REMEDY ساخته شد و توسط ناشر خود یعنی شرکت اپوجی در تابستان سال 2001 برای پلتفرم PC منتشر شد و فروشی معادل 4 میلیون نسخه را داشت. بعد از ان شرکت راکستار حق و حقوق عنوان مکس پین را از اپوجی خرید و بودجه ای عظیم را در اختیار رمدی قرار داد تا ساخت نسخه ی دوم اغاز شود. نسخه ی دوم هم در سال 2002 روانه بازار شد ولی به موفقیتی همچون نسخه اول دست نیافت. بعد از آن دیگر خبری از این بازی نشد تا این که در سال 2009 اولین اطلاعات از بازی توسط مجله  GAME INFORMER منتشر شد. اما هیچ کدام از این اطلاعات برای طرفداران این مجموعه خوش آیند نبود و باعث اعتراض هایی به این بازی شد. این اعتراض ها مربوط به این بود که در تصویری که در مجله منتشر شده بود شخصیت بازی هیچ شباهتی به پلیس کهنه کار و خسته ی دو نسخه قبلی نداشت و در کل محیط بازی از جایی تاریک و سرد به جایی افتابی و گرم منتقل شده بود. اما حدود دوسال بازی به خاموشی کامل رفت و هیچ خبری از این بازی نشد. تا اینکه تریلر رسمی بازی منتشر شد و تاحدودی هواداران را راضی نگاه داشت.

رامین بازدید : 654 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان نرم افزار ساخت بنر متحرک و انیمیشن Gif Movie Gear 4.23

امروزه ساخت تصاویر متحرک یکی از سرگرمی ها و همچنین برای دارندگان وب سایت ها شاید در زمره مهمترین کارها باشد. زیرا برای معرفی وب سایت ها امروزه بیشترین مورد استفاده بر روی بنرها و تصاویر کوچک متحرک متمرکز شده است. در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که در این زمینه و ساخت تصاویر انمیشن ساده و متحرک بسیار به شما کمک می کند.

GIF Movie Gear نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید عکس های متحرک را به صورت انیمیشن در فرمت GIF ایجاد کنید. معولا جهت ساخت بنرهای تبلیغاتی و یا ساخت تصاویر متحرک از این نوع فرمت عکس متحرک استفاده می شود. حتی از این نرم افزار می توان برای ساخت انیمیشن های کوتاه کارتونی نیز استفاده کرد. کافیست شما نقاشی و یا تصاویر را در برنامه وارد کنید و آن ها را به صورت GIF ذخیره سازی کنید.  این نرم افزار با قابلیت هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد می تواند تعداد زیادی عکس را نیز در فریم های تصویر قرار دهد.

رامین بازدید : 294 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) June 2012

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

رامین بازدید : 304 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Weather Watcher Live 7.1.39 نرم افزار نمایش و پیش بینی وضعیت آب و هوا

در پست امروز وبسایت میهن دانلود با یکی از برترین نرم افازر های جغرافیایی در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند برای نمایش لحظه ای و پیش بینی وضعیت آب و هوا است.نرم افزار با اتصال به ایستگاه های هواشناسایی جهانی منجمله خدمات ملی آب و هوای امریکا،موسسه Smithsonian ایالات متحده و سازمان هواشناسی آمریکا NWS ، اطلاعات بسیار دقیق و موثقی درباره وضعیت آب وهوایی هر نقطه از جهان را ارائه می کند.علاوه بر پیش بینی وضعیت آب و هوا ،نقشه های هواشناسی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.بعد از نصب نرم افزار ابزاری بر روی دسکتاپ نصب می شود که به راحتی می توانید وضعیت آب و هوایی شهر و منطقه خود را با جزئیات دقیق تنها با یک کلیک مشاهده کنید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوا، نشان دادن نقشه های آب و هوایی به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ، هشدار در مورد آب و هوای نامناسب و... اشاره کرد. 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

رامین بازدید : 274 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

آنتی ویروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 16,845
  • بازدید کلی : 123,851