loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 206 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ٣٠ فونت جدید و بسیار زیبا برای طراحی

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید. 

رامین بازدید : 261 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود گوگل کروم ۲۰ و ۲۱ – Google Chrome 20.0.1132.47 Final

Google Chrome  گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, سون ۷ و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن از مرورگر محبوب گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

رامین بازدید : 283 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی قمار سرنوشت

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "قمار سرنوشت" را برای تلفن همراه شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از مطالعه این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

رامین بازدید : 229 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

رامین بازدید : 533 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ اصلی یورو ۲۰۱۲ و تیتراژ برنامه جام چهاردهم

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ یا یورو ۲۰۱۲ در تاریخ ۸ ژوئن تا ۱ ژوئیه سال ۲۰۱۲ و در کشورهای لهستان و اوکراین برگزار شد.این سومین دوره از مسابقات یورو بود که بطور مشترک توسط دو کشور میزبانی شد. پیش از آن در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ (بلژیک و هلند) و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ (اتریش و سوئیس) میزبان بطور مشترک از دو کشور بود. در مجموع ۱۶ تیم در این دوره حضور داشتند. لهستان و اوکراین به‌عنوان میزبان در مسابقات حضور داشتند؛ ۱۴ تیم باقی‌مانده در بازی‌های مقدماتی انتخاب شدند. اکثر کارشناسان معتقد بودند اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، از بخت بیشتری برای قهرمانی برخوردار است که همین گونه نیز شد . در ادامه می توانید آهنگ اصلی این مسابقات را به همراه تیتراژ برنامه جام چهاردهم از سایت دانلودها دریافت نمایید .

رامین بازدید : 236 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (1)

کنترل حرفه ای صدا توسط Equalizer 3.2.2 – اندروید

Equalizer 3.2.2 یک برنامه قدرتمند و حرفه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله می توانید کنترل کاملی رو نحوه پخش صدا داشته باشید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا حالت های مختلف اکولایز پخش صدا را کنترل کنید. با این برنامه می توانید کیفیت پخش موبایل و تبلت تان را افزایش دهید. برای اجرای برنامه Equalizer نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر می باشید.

رامین بازدید : 300 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود AVS Photo Editor v2.0 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

بالاخره نسخه ی جدید از نرم افزار ویرایش تصاویر با عنوان AVS Photo Editor منتشر شد تا کاربران دوستدار محصولات شرکت AVS این نرم افزار را هم دانلود کرده و از امکانات آن برای مدیریت و ویرایش تصاویر بهره برداری کنند. ابزاری بسیار کامل و غنی که با پشتیبانی از فرمت های مختلف کار مدیریت تصاویر را به صورت کاملا حرفه ای امکان پذیر می سازد و ویرایش را هم تا حدود زیادی ساده می کند. 

تقریبا تمامی موارد لازم برای ویرایش به صورت نیمه حرفه ای در نرم افزار گنجانده شده تا با استفاده از یک واسط کاربری جذاب که کار با نرم افزار را ساده می کند کاربران بتوانند به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند. AVS Photo Editor مجموعه ای از افکت ها را هم کنار هم جمع کرده تا خروجی تصاویر که قابل تنظیم برای کیفیت است جذاب تر جلوه دهد. حذف نویز موجود در تصایر هم یکی از نکات جالب توجهی است که به راحتی قابل دسترس بوده و می توان با چند کلیک ساده تصاویر را واقعی تر نمایش دهد ؛ سرعت بالا و حجم مناسب نسبت به قابلیت ها هم از نکات و خصوصیات مهم این ابزار تلقی می شود. 

رامین بازدید : 251 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

The Island Castaway نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی است که می تواند در این تعطیلات آخر هفته همه کاربران را سرگرم نماید. بازی ساده اما جذابی که بواسطه داستان هیجان انگیزش می تواند کاربر را برای طی مراحل بالاتر ترغیب کند ؛ در این بازی کاربر نقش یک سرخ پوست جوان را دارد که دائم باید در قبیله و روستایی که در آن زندگی می کند به گشت و گذار بپردازد و به راز و رمز های بازی دست پیدا کند. مشکلات زیادی پیش روی کاربر قرار دارد ؛ ابتداعا باید بتواند با دوندگی زیاد و جمع آوری میوه ها غذای خود را برای تامین انرژی به دست آورد ، زمانی که نقش اول بازی خسته می شود این میوه های جمع آوری شده هستند که می تواند درصدها مختلفی از انرژی را به وی بازگردانند.

حیوانات درنده هم جز آن دسته از مشکلاتی هستند که می توان با کمی دقت و حوصله و البته سرعت عمل در مراحل ابتدایی بازی از دست آن ها گریخت و در ادامه حتی به شکار آن ها نیز پرداخت. گرافیک بازی بسیار شبیه به زندگی سرخ پوستان واقعی است و حرکات و انیمیشن هایی که در The Island Castaway دیده می شوند آنقدر طبیعی خلق شده اند که می توانند حداقل ساعت ها کاربران را سرگرم نگه دارند. با توجه به حجم بسیار مناسب بازی نسبت به خصوصیات کلیدی اش پیشنهاد می کنیم حتما این بازی سرگرم کننده را دانلود کنید.


رامین بازدید : 948 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (3)

 

دانلود مجموعه دیوان اشعار شاعران ایران زمین برای موبایل

مجموعه دیوان های اشعار شعرا، کتب الکترونیکی موبایل دیوان های شعر شاعرین است که شامل 20 کتاب شعر از 19 شاعر است که در 2 پلتفرم اندروید و جاوا آماده دانلود شده است.

 

کتاب های این مجموعه:

- گزیده اشعار ملك‌الشعرای بهار

- گزیده اشعار صائب تبریزی

- هفت اورنگ جامی

- شهریار

- شاهنامه فردوسی

- دیوان اشعار مسعود سعد سلمان

- دیوان‌محتشم‌كاشانی

- دیوان‌سلمان‌ساوجی

- دیوان ناصر خسرو

- دیوان سعدی

- دیوان خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی

- دیوان حكیم‌ابوالمجد مجدود بن آدم سنائی غزنوی

- دیوان بیدل دهلوی

- دیوان اشعار پروین اعتصامی

- دیوان اشعار منوچهری دامغانی

- دیوان اشعار اوحدالدین انوری

- دیوان اشعار رهی معیری

- دیوان اشعار افضل‌الدین خاقانی

- خمسه نظامی

- غزلیات حافظ

رامین بازدید : 273 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Cyberlink PowerDirector Ultra64 v10.0 - لذت ویرایش فیلم ها

همان طور که می دانیم اکثر شرکت های نرم افزاری همیشه سعی می کنند در پایان یک سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. شرکت بسیار معروف CyberLink هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت زیادی را پیدا کرده است ، باز هم با ارائه نسخه ی جدیدی از یکی از ساخته های خود قصد افزایش مشتریان و کاربران را دارد.PowerDirector یکی از ساخته های CyberLink به شمار می رود.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 562
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 16,888
  • بازدید کلی : 123,894