loading...
جعبه دانلود
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 252 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Shrek Forever After 2010 - شرک برای همیشه

شرک شخصیت کارتونی بسیار معروف این بار در Shrek Forever After 2010 برگشته تا دوباره بتواند همان شرک قبلی باشد ؛ او که احساس می کند تنبل و اهلی شده و دیگر صدای غرشش باعث ترس روستائیان نمی شود در تلاش است تا با مبارزه و پیروزی بر Rumpelstiltskin دوباره غرور شکسته اش را باز گرداند. اما حیف که این اندیشه کمی نادرست است چرا که دیگر نه الاغ آن الاغ قدیمی است و نه فیونا آن همسر ؛ گربه هم که حالا از خوشگذرانی بیش از حد چاق و تنبل شده و دیگر نمی تواند کمک زیادی به شرک کند ؛ حالا باید به نظاره بنشینیم و ببینیم آیا شرک قادر است تا بدون کمک دوستانش در مبارزه به دشمنانش پیروز شود یا خیر ...

کارتون Shrek Forever After 2010 را برای این مطلب با کیفیت بسیار مناسب و حجم پائین در نظر گرفته ایم تا شما کاربران عزیز با دانلود و تماشای این کارتون که در سال 2010 عرضه شده از لحظه لحظه این انیمیشن جذاب لذت ببرید.

رامین بازدید : 206 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود PowerISO v5.0 - نرم افزار ساخت و مدیریت ایمیج های ISO

نرم افزار PowerISO یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش ایمیج های سی دی و دی وی دی میباشد، که اجازه باز کردن،خارج سازی، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل های ISO را به شما میدهد. Mount کردن اینگونه فایل ها در Drive مجازی داخلی ایجاد شده توسط همین نرم افزار و پردازش تقریبا تمامی Image های سی دی و دی وی دی و...قابلیت پشتیبانی از تمامی فایل های Image مانند Format های ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و غیره... ساخت چندین Drive مجازی برای استفاده چند Image بصورت همزمان. قابل توجه کاربران عزیزی که فایلهای حجیم مانند "Tell Me More Premium English" را دریافت کرده اند و میگویند به چه صورت آنرا بروی سیستم خود اجرا کنیم؟! اینگونه فایل ها یا باید بروی DVD یا CD ریخته شوند و یا اینکه توسط این نرم افزار بصورت مجازی Mount بشود. این نرم افزار یک Drive CD/DVD مجازی میسازه و فایل Image شما رو وارد اون میکنه، مانند این میمونه که شما CD/DVD خودتان رو Write کرده اید و دارید از آن استفاده می کنید!

رامین بازدید : 262 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود کلیک شماره 380 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:

- موبایل با كیف پول فرق دارد

- افسردگی و وبگردی‌های متفاوت

- تغییردهنده DNS پایان جهان نیست

- مدیریت بهینه تب‌ها

رامین بازدید : 209 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (1)

Parsi Ra Pas Bedarim نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه 3.0

نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان به صورت رایگان منتشر شده است.

رامین بازدید : 246 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)


myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.5

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

رامین بازدید : 323 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

Windows XP ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) June 2012

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

رامین بازدید : 208 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (2)

دانلود Quick Logo Designer v5.0 - نرم افزار خلق لوگوهای حرفه ای

یکی از گزینه هایی که برای موفق تر شدن یک شرکت ، کارخانه یا کمپانی اهمیت دارد استفاده از لوگویی است که نماد و نشانه آن شرکت محسوب می شود. امروزه همه شرکت های معتبر جهان دارای لوگوهایی هستند که بسیاری از افراد آن ها را با لوگو و نشانه اختصاصی می شناسند به همین دلیل هم هست که خلق لوگویی مناسب و در خورنام شرکت اهمیت ویژه ای دارد. Quick Logo Designer نام ابزاری قدرتمند برای همین کار است. 

نرم افزاری که می تواند به سادگی و با کمی سلیقه و دقت لوگوهایی را خلق کند که خروجی های با کیفیتی را به کاربران تحویل دهد. وجود ده ها طرح آماده هم برای ایده برداری و هم برای استفاده از آن ها به عنوان لوگو ، ذخیره سازی به صورت عکس با اندازه و کیفیت دلخواه ، استفاده آسان از نرم افزار برای طراحی ،‌استفاده از انواع Objectها در طراحی و گزینه های دیگر از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شوند.

Quick Logo Designer که نسخه ی جدیدش به تازگی عرضه شده است از واسط گرافیکی جذابی هم بهره می برد که کار را فوق العاده آسان می کند. وجود بیش از پنج هزار نماد و نشانه هم در نرم افزار دستان کاربر را برای انتخاب گزینه های مختلف کاملا باز نگه می دارد و اصلا نیازی به خلق گزینه های جدید نخواهد بود. با توجه به حجمی که نرم افزار دارد آزمایش آن برای بسیاری از کاربران آنقدرها هم مشکل و سخت نخواهد بود.

رامین بازدید : 311 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (2)

دانلود Angry Birds Seasons v2.4.1 Piglantis - بازی پرندگان خشمگین فصول

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons Piglantis از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول با نزدیکتر شدن فصل گرما پرندگان عصبانی ما به فستیوال تابستانی  Piglantis می روند این بار شما میتوانید پرندگان خود را به زیر آب بفرستید و با جستجوی خوک ها در زیر آب و شکست پادشاه خوک ها از این جشن لذت ببرید.

این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد.

رامین بازدید : 647 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (1)

بازی تام و جری

یک بازی زیبا و کم حجم برای تمام سنین 

بازی زیبای تام و جری با فرمت فلش را برای علاقه مندان سایت جعبه دانلود جهت دانلود قرار داده ایم.

شما در این بازی باید از دست گربه فرار کنید و همچنین پنیرهای سر راه امتیازی برای شما هستند.

رامین بازدید : 575 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic

 

بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 16,848
  • بازدید کلی : 123,854